ZWROTY

Zgłoś zwrot klikając tutaj.

Nie czekaj na zaakceptowanie, nadaj do nas zwrot od razu po zgłoszeniu.

UWAGA! Wydrukuj niezbędny do zwrotu formularz tutaj.

Formularz musi znajdować się w przesyłce.


Adres do zwrotów:

LOSSAL Dział zwrotów i reklamacji

ul. ks. bp. Wincentego Tymienieckiego 25c/171

90-350 Łódź

nr dla kuriera 730940644

Zwroty nadane na inny adres nie będą odbierane i zostaną zwrócone do nadawcy.

Zasady zwrotów:

  • Do 14 dni od odbioru zamówienia.
  • Towar nie może nosić śladów użytkowania.
  • Po otrzymaniu zwrotu bądź reklamacji twój wniosek zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od odebrania przez nas zwrotu.
  • Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony dowód zakupu oraz formularz zwrotu. W przypadku zgubienia paragonu, do formularza dołącz oświadczenie o zgubieniu paragonu wraz z bankowym potwierdzeniem płatności.
  • Sposób pakowania towaru musi zabezpieczyć przedmiot przed uszkodzeniem w trakcie przesyłki do sprzedającego.
  • Mamy 14 dni na przelanie należności za zakupy od momentu otrzymania zwrotu.
  • Pamiętaj, by zwrot nadać zawsze przesyłką rejestrowaną (z numerem przesyłki do śledzenia).

Przypominamy, że zwracany produkt nie może mieć jakichkolwiek śladów użytkowania, jak np. ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, środki zapachowe (dezodoranty, środki piorące, perfumy itp.), poplamienie.

 

Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdziesz w naszym regulaminie.

Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub model, prześlij paczkę z formularzem na wyżej podany adres. Na formularzu umieść informację o wymianie. Wymiany przesyłamy na nasz koszt.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium