Masz 14 dni na zwrot zakupionego u Nas towaru.
Pamiętaj! Aby rozwiązanie umowy kupna było skuteczne, pisemne odstąpienie od umowy musi dotrzeć do Nas w terminie 14 dni od dnia odebrania przez Ciebie paczki, samo nadanie paczki ostatniego dnia nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy. Nie przyjmujemy zwrotów bez formularza zwrotu, paragonu i po terminie.
UWAGA! Wydrukuj niezbędny do zwrotu formularz tutaj.
Formularz musi znajdować się w przesyłce.
Adres do zwrotów:
LOSSAL
ul. Gospodarcza 23b,
20-211 Lublin
nr telefonu, który możesz wpisać podczas nadawania paczki 730940644 - nie jest to nr infolinii Naszego butiku
Nie odbieramy paczek z paczkomatu i za pobraniem!
Zasady zwrotów:
- Do 14 dni od odbioru zamówienia.
- Towar nie może nosić śladów użytkowania.
- Po otrzymaniu zwrotu bądź reklamacji twój wniosek zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych od odebrania przez nas zwrotu.
- Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony dowód zakupu oraz formularz zwrotu. W przypadku zgubienia paragonu, do formularza dołącz oświadczenie o zgubieniu paragonu wraz z bankowym potwierdzeniem płatności.
- Sposób pakowania towaru musi zabezpieczyć przedmiot przed uszkodzeniem w trakcie przesyłki do sprzedającego.
- Mamy 14 dni roboczych na przelanie należności za zakupy od momentu otrzymania zwrotu.
- Nie mamy obowiązku informować o nadejściu do Nas zwrotu.
- Pamiętaj, by zwrot nadać zawsze przesyłką rejestrowaną (z numerem przesyłki do śledzenia).
- W miarę możliwości prosimy o nadawanie paczek zwrotnych Inpostem. Kurierzy GLS i UPS nie dostarczają paczek w godzinach naszej pracy czyli między 9 a 15 i nie zostawiają awizo.
Przypominamy, że zwracany produkt nie może mieć jakichkolwiek śladów użytkowania, jak np. ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, środki zapachowe (dezodoranty, środki piorące, perfumy, papierosy itp.), poplamienie.
Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdziesz w naszym regulaminie.
Wszelkie zapytania dotyczące zwrotów prosimy kierować na Naszego maila lossal@lossal.pl
WYMIANA Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub model, prześlij paczkę z karteczką, na której umieść informację o wymianie (nr zamówienia, imię i nazwisko, informację na jaki produkt mamy dokonać wymianę). Wymiany przesyłamy na nasz koszt.